fredag 8. oktober 2010

Stuck in Oslo!

Turen startet supert fra Stavanger flyplass til Oslo. Vi skulle vente 7 timer i Oslo noe vi så for oss skulle bli noen laange timer men som derrimot fløy avsted da vi tok toget inn til oslo S og ble hentet av Maciek min kjære kjæreste som skulle spille konsert på rockefeller på kvelden ( KVELERTAK ). Vi ble med backstage hvor vi fikk spise en knallgod lunch og henge ut. Var kjekt å se alle igjen :) spesiellt min kjære. Siden flyet vårt skulle gå 20.55 fikk vi ikke med oss konserten noe jeg gjerne skulle ønske vi fikk. Men vi fikk med oss lyd-sjekken noe som var utrolig kjekt, hvertfall for Nina som aldri har vært med på noe slikt:)
Plutselig var det tid for og ta tog tilbake til flyplassen og komme oss et steg videre BALI. Yey, helt i hundre var vi helt til vi fikk et smikk i trynet av british airways som ikke kunne sende oss videre da det skulle være et problem me visumet vårt. Vi hadde visum for 60 dager og skulle være der i 70. Men vi hadde jo lest på nettet og fått beskjed om at det ikke skulle være problem og utvide visumet nede på Bali hos den indonesiske ambassade. Jeg hadde til og med ringt ned til Bali for og høre med dette og det var ingen problem.
Men så lenge ikke british airways hadde den informansjonen kunne de ikke sende oss videre. Vi måtte ha med oss et dokument som sa at det var i orden og utvide visumet. Hvor i alle dager skulle vi fått det dokumentet fra? Ingen har sagt noenting. Det står ingenplass, de sier ingenting om det hos noen av de vi har snakket med så hvordan i alle dager skulle vi vite dette?

Men ingenting hjalp, og de kunne ikke hjelpe oss med NOENting. Siden Kilroy og den indonesiske ambassaden stenger 17.00 var det ingen verdens ting vi kunne gjøre. Eller vi kunne endre biletten på hjemmesiden hos kilroy, og det gjorde vi og betalte for det. Men jeg fikk ingen mail tilbake.... Og grunnen til det var jo at det ikke går siden det må gjøres innen 72 timer før avreise, DOH! så det gikk også i vasken, så der sto vi med fingen langt opp i en dritt plass.!!

Vi la oss inn på fly hotellet slitne og tpå gråten. Vi valgte og ikke reise inn til Oslo igjen siden det bare ville blitt stress.
Men vi fikk heldigvis ombooket reisen vår hos Kilroy i dag, STRESS.. MEN TAKK!
Så vi må være her i Oslo til søndags morning før vi kommer oss avsted. Og reisen har blitt til 60 dager isteden for 70. Men det er GREIT!

Vi er bare glade for at vi fikk fikset alt! Og vi får bare HÅPE å krysse fingrer og alt som er å krysse på at alt faktisk er i boks og at det går fint på søndag. Vi har fått roet nervene litt men tror ikke jeg er helt rolig før vi faktisk er på flyet nedover.

Nå ligger vi på Thon hotell og spiser digg og ser på senkveld! :)

Nå gleder vi oss bare til å komme oss ned til Søskenbarnet til Nina på Bali og nyte DETTE livet: