tirsdag 5. oktober 2010

Time Flies

Det er allerede langt utpå tirsdags dag og jeg har ikke akkuratt fått gjort noe nyttig, og nå har jeg dorlig tid.
Det er bare to dager til jeg reiser til Bali.
Jeg skulle fått pakket ferdig sekken min, men det er så vanskeig når man vil ha med så mye mer en hva det er plass til. Jeg må ta en ompakking i kveld. Men i kveld skal jeg jo til Stavanger på jentekveld me kos å digg å si forvell. Det samme i morgen her hjemme med figgen jentene. Og nå skulle vi plutselig på komle middag til søsteren min. Og jeg må hente lillesøster på jobb. Jeg skulle forresten vert nede på jobb og sagt hadet til gjengen på H&M! Det får man ta i morgen tror jeg, i tillegg er jeg superslakk me vondt i halsen, tett nese og rennende øyner. Bah.
Nei, jeg får skifte klær og komme igang med dagen!

Ha en strålende dag folkens!

Photobucket

Photo: ?
Source: google

2 kommentarer:

Rebekah sa...

det er jo juuune <3

Days In The Life With Me sa...

haha ja ikje sant! det tenkte eg og me en gang =))